čtvrtek 29. listopadu 2018

Ložnice

V ložnici zůstal původní nábytek.
Ložnicový komplet patrně z počátků republiky: manželské postele, trojdílná skříň, šatník, toaletka se zrcadlem a dva noční stolky, vše v slušném užívaném stavu s roztomilými detaily.
A nyní přichází nerudovská otázka, totiž kam s ním...

Pokud by se někomu z vás nábytek líbil a využili byste ho třeba na chalupě, nebo víte o někom,  kdo by nábytek využil, napište prosím do komentáře, ráda pošlu další a detailnější snímky.








7 komentářů:

  1. Moje babička měla tenhle nábytek v ložnicí taky! Jako malá jsem to zrcadlo milovala :-) Díky za připomenutí, v devadesátém sedmém zničily nábytek povodně... I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni naši prarodiče měli stejný typ ložnice, mí i mužovi. Ložnici po mužově babičce jsme zdědili a donosili do poslední třísky.

      Vymazat
  2. Krásné detaily. Máme také v hostinském pokoji starou ložnici s toaletkou, každá návštěva, která tam přespí, je nadšená :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Detaily a zpracování jsou krásné, ale nábytek je na tu místnost příliš veliký, navíc postele jsou pro nás krátké... Pokud se nám ovšem ložnici jako celek nepodaří udat, přinejmenším tu trojdílnou skříň si necháme :-D

      Vymazat
  3. Děkuji moc za tento článek. Já tedy vybavuji naši ložnici a to na eshopu hmnabytek . Takže až budu vybavovat náš obývací pokoj, určitě se podívám k vám opět na tento článek a nechám si poradit a inspiruji se :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborně, moc díky! Článek mě opravdu inspiroval a přiměl mě obohatit naši ložnici o nějaký nový nábytek. Většinou objednávám na internetu, protože je tam obrovský výběr a často i zajímavé ceny:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nábytek. Přesně takový mám taky ráda. I když teda manžel je spíše pro minimalismus a říká, že více podporuje zdravý spánek. No nevím, nepřišlo mi, že by naše babičky a dědové měli málo spánku. Podle mě měli ten spánek možná kvalitnější a hlavně díky tomu, že nekoukali do monitorů a displejů telefonů. :)

    OdpovědětVymazat