pátek 2. srpna 2019

Od rána


Už jsem to dál nemohla odkládat. Hned ráno jsem popadla plotostřih, nůžky a sekačku a hrr na živej plot.

Naše nebrána je teď víc než dvojnásobná, ořešák získal ztracený odstup a houští takhle do pravého úhlu nejspíš zůstane. Většina keříků je zastřižena/ustřižena zároveň se zemí, takže se může sekat sekačkou a uvidíme, kdo s koho...

Rozbité tašky místo štěrku, dvě mouchy jednou ranou: zadarmo a ještě je nemusíme likvidovat. 

Také Koneckřoví přišlo o pěkných pár metrů plochy. Třešničky jsou zase vidět a plot se sousedem automechanikem je v rohu u bývalé branky docela nahý. To však na fotografii není, došla baterie. Ha, vydržela jsem dnes fungovat déle než elektronika!


6 komentářů:

  1. Pilná jako včelka :o) Ať se práce daří! (Odkud bereš energii??)
    Peťo, tohle musíš vidět: https://www.sport.cz/ostatni/bojove-sporty/clanek/1129562-dvoumetrovy-obr-se-rube-v-kleci-a-ma-unikatni-konicek-hackuje.html#article-artcl
    Na takovéto články mne, prosím pěkně, upozorňuje manžel :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elenko, díky za odkaz :-D Mě na tyhle věci upozorňuje starší syn, říká obvykle něco o bratrstvu ovčích sester, kde se vstup stvrzuje přísahou na klubko a souhlasným bečením řádnýc členů :-D

      Vymazat
  2. Teď, když jsem reál spatřila na vlastní voko, bude se mi blog sledovat ještě radostněji :-)
    Mávám ze severu..

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jooo!! se to bude hezky "klubat"!!
    S tou baterkou mne to pobavilo....
    A já mávám opravdu z jihu Jarka

    OdpovědětVymazat