sobota 6. července 2019

Dnes


Předpoklad: Zlikvidovat zbývající vrbové větve a pustit se do škumpových větví.

Realita: Drobný pych škarpový: hvozdík slzičky Panny Marie.

Vrba rozchroustána.

Moc se mi do té škumpy nechtělo, bylo pořád tak trochu na bouřku, ale nakonec jsem se do té hrůzy pustila a docela mě to bavilo. Byl to vlastně takový škumpový rébus, jak vymotat propletené větve ze vzrostlé trávy... Nakonec jsem - stále plna entuziasmu - popadla sekačku a prazbytek původní trávy je konečně aspoň nahrubo pryč. Haleluja!





2 komentáře:

  1. Rešpekt!
    A tie slzičky (moje s Pannou Máriou:-)) sú rovnako pekné, ako moje obľúbené tzv Kukučky, u vás Kohútik.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že tentokrát sama sebe obdivuju, ty větve byly děsný. Ještě zbylo pár kmenů a bude od toho pokoj. Definitivně.

      Vymazat