úterý 15. září 2020

Tak?

 



I jeden vzor je na mě moc. Natož dva. 

Pomoc!


P. S.

Obklady do kuchyně... V kuchyni bude bílá linka s dřevěnou deskou, prkenná podlaha, bílá kachlová kamna a smetanová/světle okrová/velmi světle měděná výmalba. 

Dlažba bude kolem kamen a obklad nad pracovní deskou. Dlažba a obklad prakticky nebudou nikdy v jednom záběru.

Ta nerozhodnost!

10 komentářů:

  1. Co to je?? Kachlíky do kuchyně?

    Pocitově se mi libí víc ta horní kombinace 👋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znamená, že se koukám z mobilu a zobrazují se mi dvě kombinace obkladů a dlažby, pod sebou.. ostatním zřejmě vedle sebe, tedy asi vlevo je má volba.. asi..

      Vymazat
  2. Peti, mně ladí víc kombinace béžovobílých obkladů s tou krásnou dlažbou. Markéta K.

    OdpovědětVymazat
  3. Mému oku víc lahodí ta levá kombinace :-)
    Zdravím Helena od Brna

    OdpovědětVymazat
  4. I já osobně bych raději volila tu vlevo! Ty napravo mi přijdou hodně odlišné, byť obsahují stejné prvky...nějak ve mně vyvolávají zmatek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem v SIKO viděla levé obklady, tedy podlahu a ty hvězdičky, a zatímco to podlahové retro vypadá jako na netu, hvězdičkový obklad působí víc ušpiněně než retro. V pondělí snad uvidím tu druhou variantu a snad se konečně nějak rozhodnu :-D

    OdpovědětVymazat