pátek 5. června 2020

Už jsme byli v koncích...


... s těmi vlaštovkami/jiřičkami. 

Mají k dipozici celou naši stodolu do dvora, všechny čtyři stodoly do zahrady v délce téměř sto metrů, a ty potvory musejí ausgerechnet nalétávat dovnitř našeho domu.

Takže jsme se uchýlili ke  třem plastovým havranům a a dvěma okatým sovám.
Jestli je tohle nevyděsí, tak fakt už nevím.




7 komentářů:

  1. Nevedela som, ze nieco take ako plastovy havran existuje. Som zvedava ci aj zafunguje. Dajte vediet Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak myslíte, že to dopadlo? Sedají na drát tak dva metry od havrana s smějí se nám, až se za břicha popadají :-D

      Vymazat
    2. vdaka :-) Ja som uz hladala ne nete, kde kupim, mam o... balkon od holubov. Usetrila ste mi peniaze. Hela

      Vymazat
  2. Bez škodolibosti se tu tiše směju, hold příroda. Já už jsem po celoživotních zkušenostech veškerou regulaci vzdala. Chytré rady pouštím jedním uchem tam a druhým ven. Protože zvířata a já... skóre 10 :0, Moje kuna mi jistě půjde i na pohřeb. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V průjezdu jsou ty vlaštovky nepříjemné, protože všude zatím trčí staré i nové elektrické vedení. Ale v domě je to doslova o jejich život, už se nám několikrát podařilo je nevědomky zavřít a utloukly se. S průjezdem bychom se ještě smířili, ale nikdo nechce nacházet ptačí mrtvolky po domě...

      Vymazat